بانک اطلاعات مواد شیمیایی

کسب و کار در صنایع شیمیایی ایران با به کارگیری فناوری های جدید به سمت مدل های تجارت مدرن در حال حرکت است. استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات در این صنعت، موجب برقراری ارتباطات زنجیره ای بین سازندگان، فروشندگان، عرضه کنندگان و به طور کلی ارایه دهندگان کالا و خدمات از یک سو و خریدار و مصرف کننده و یا به طور کلی مشتری از سوی دیگر است و نتیجه آن اتخاذ تصمیم های بهتر، بهینه سازی کالا و خدمات، کاهش هزینه ها و گشودن کانال های ارتباطی جدید است.

در این راستا و بر مبنای مدل myChem ، B2B جامع ترین بانک اطلاعات مواد اولیه صنایع شیمیایی کشور را در زمستان ۹۴ با اهداف ذیل راه اندازی نمود:

  • سهولت در انتخاب مواد در کوتاه ترین زمان ممکن
  • معرفی و ارائه اطلاعات فنی دقیق مواد
  • معرفی شرکت های تامین کننده معتبر در داخل کشور

شرح خدمات myChem در بروشور محصول ارائه شده است که در لینک زیر قابل دانلود می باشد:

بروشور myChem

myChem دارای سرویس های خبری و علمی نیز می باشد که به اختصار بیان می شود:

  • اخبار و رویدادها

جدید ترین اخبار علمی و صنعتی مرتبط با صنایع شیمیایی به همراه اطلاع رسانی رویدادها از قبیل نمایشگاهها، دوره های آموزشی و همایش ها در این بخش ارائه می شود.

  • دانش و فناوری

این بخش از قسمت های دانشنامه، آموزش، واژه نامه و … تشکیل شده است و شامل متون علمی دقیق و با اطلاعات کاملی هستند که می توانند در زمینه های مختلف صنایع شیمیایی تهیه و ارائه گردند.

  • آمار بورس

با استفاده از آمار بورس اطلاع از روند قیمتی و حجم معاملات انجام شده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری به راحتی میسر خواهد شد.

  • جامعه متخصصین

در کنار بانک اطلاعات مواد سعی شده تا یک بانک اطلاعاتی از متخصصین مواد با محوریت تحصیلات، تجربیات شغلی، پروژه های انجام شده، مهارت ها و انتشارات ایجاد گردد تا ارائه تخصص افراد به صاحبان صنایع جهت همکاری تسهیل شود.

  • گفتمان تخصصی

بخش گفتمان های تخصصی محلی برای هم اندیشی و گفتمان آزاد در حوزه صنایع شیمیایی می باشد. در این بخش سعی شده انتشار دانش و تجربیات صنعتی و همچنین ایجاد مسیری هموار برای همکاری بین صنعتگران و متخصصین سرلوحه کار قرار گیرد.

ماموریت myChem

myChem مسیر رسیدن بنگاه ها به بازار را هموار می سازد. myChem علاوه بر ارائه اطلاعات تخصصی مواد از محصولات با کیفیت و معتبرترین برندها به متقاضیان، به تسهیل فرآیند تامین مواد و ارتباط با تامین کنندگان نیز کمک خواهد نمود.

ابزارهای جستجو و تجزیه و تحلیل اطلاعات تخصصی مواد، برای توسعه دهندگان محصول، سرعت بخشی به فرآیند نوآوری را به ارمغان خواهد آورد و برای مصرف کنندگان، سبب بهبود کیفیت محصولات در نقاط مختلف جغرافیایی خواهد شد.

چشم انداز myChem

چشم انداز myChem تبدیل شدن به یک مرجع بزرگ معرفی خدمات و کالاهای زنجیره صنایع شیمیایی در سطح منطقه غرب آسیا به زبان های مختلف می باشد. هدف ما ایجاد زیر ساخت های آینده تجارت است.

TKP © ۱۴۰۲ - ۱۳۹۵